Следите за последними новостями:

Авторизация

Имя пользователя:
Пароль:

Вы вошли как гость, рекомендуем Вам авторизироваться либо пройти процесс регистрации . Если Вы забыли пароль, то Вы можете его восстановить.

Лучшие рецепты

Кезекухен

Кезекухен - это немецкий творожный пирог. Он очень нежный, воздушный и невероятно ароматный! Непременно порадуйте себя и близких, чашкой горячего

Королевская ватрушка в мультиварке, рецепт с фото

Нежный рассыпчатый пирог с творогом и есть королевская ватрушка. Наша бесподобная ватрушка приготовлена с помощью мультиварки. Правда здорово

Пирог со сливой

Рецепт этого пирога я открыла для себя еще 2 года назад и теперь он прочно прижился в моей семье. Очень вкусный, нежный пирог. Сладкий бисквит с

Тесто для тарталеток и закусочных корзиночек, рецепт с фото

Закуски в тарталетках и корзиночках всегда украшают праздничный стол своим прелестным видом. К тому же вариантов начинки для них такое множество, что

Лодочки из слоёного теста послужат полноценным блюдом, включающим в себя гарнир, мясо и овощи. Потребуется некоторое время для приготовления, но

Уха из карасей — рецепт с фото

У каждого человека тот или иной продукт вызывает свои ассоциации, воспоминания. Так и у меня караси ассоциируются с глубоким детством и заботой

Закусочные кексы с вялеными томатами и оливками

Итальянская выпечка очень вкусная! Но это не только пицца но и много разных других блюд. Хочу предложить вашему вниманию закусочные итальянские кексы

Сбитень «Домашний»

В зимний период в новогодние и рождественские праздники, а так же и на масленицу сбитень был очень популярным русским напитком! Приготовить его

Маринованный виноград, рецепт с фото

Я очень давно хотела приготовить такую интересную заготовку как маринованный виноград, но никак не доходили до этого руки, а тут как раз подвернулся

Налистники на молоке, рецепт с фото

Предлагаю приготовить вкусные и сытные налистники. Они представляют собой тонкие блинчики, почти без вкуса, с начинкой. Налистники готовят с солёной

Ринок Нашмаркт (Vienna Naschmarkt), Відень - де знаходиться, опис, ціни, фото, відгуки 2019

Був момент - ми приїхали до Відня дня на три-чотири, захоплюючи вихідні. Стояло літо, прекрасна абсолютно погода. У Відні, на жаль, навіть влітку бувають такі дні, коли приходить дуже холодний вітер, температура раптово падає до + 15 ° C в середині липня. Всі ходять, мерзнуть і кричать, навіщо вони не взяли з дому светри. Але, на щастя, нам пощастило і з нами такого не сталося. Тому ми гуляли в + 27 ° C і просто насолоджувалися погодою. Був момент - ми приїхали до Відня дня на три-чотири, захоплюючи вихідні

І ми вирішили, нарешті, сходити на ринок Нашмаркт, тому що зазвичай приїжджали до Відня взимку, під Новий рік, гуляли по різдвяним ринків, тусувалися у Ратуші, а Нашмаркт якось незаслужено обходили увагою. І, так як ми вже давно не їздимо до Відня в готелі, тому що вже розбираємося, де який район, де краще жити, і знаходимо просто не дуже дорогі апартаменти з власною кухнею, ми раптово згадали, що на Нашмаркт можна купити продуктів. Говорили, що там деякі овочі-фрукти набагато дешевше, ніж в супермаркетах. Ось ми і вирішили це перевірити.

плюси Нашмаркта

Перший вечір нашого перебування ми закупилися в супермаркеті, але небагато. А на наступний день (це була субота) ми вирушили на Нашмаркт. І раптово опинилися просто в цьому царстві усякого зілля, фруктів, екзотичних фруктів ... Чого там тільки немає! Там можна купити, в принципі, все - від папайї до фізалісу.

Там можна купити, в принципі, все - від папайї до фізалісу

Продуктові ряди працюють кожен день, якщо я не помиляюся, з шостої ранку. Ми поїхали години до дев'ятої, і там вже було повно народу. Я думаю, що багато хто приходить туди закуповуватися, як тільки ринок відкривається. Крім того, була субота. Вікенди у Відні - дуже популярне туристичне час, багато хто їздить туди саме на пару днів, тому що є маса зручних рейсів - з Москви і з інших міст до Відня постійно літає все! Тому на ринку, звичайно, було не проштовхнутися. Продуктові ряди працюють кожен день, якщо я не помиляюся, з шостої ранку Ми пройшлися, подивилися, прицінилися, зрозуміли, що, дійсно, місцями дорожче, місцями дешевше, але прикол в тому, що багато овочів і фрукти виглядали набагато свіжіше, ніж в супермаркетах. У підсумку ми там, звичайно, закупилися. Але ми нікуди не поспішали, тому що ринок відкритий годин до шести-семи приблизно. Він не закривається о другій годині дня, ніхто нікуди не пропадає, там спокійно можна Шоппом.

Ми вирішили, що ми обійдемо ринок весь, і вже після цього купимо продукти. Пішли далі і виявили купу кафе і ресторанів. Природно, тут же сіли за столик під відкритим небом. Це таке прекрасне європейське розвага - сидіти за цим столиком, пити каву ... А кава у Відні абсолютно чудовий! Навіть ось у такий ось кафешці на ринку ти просто балдеешь від цієї кави! Ми випили кави, з'їли по тістечку, теж чудовому.

Ми спочатку підходили до ринку десь збоку, а взагалі з боку Карлсплац по суботах проходить блошиний ринок, до нього ми як раз в підсумку і вибрелі. Того разу я літала до Відня з дуже обмеженою кількістю грошей - у мене було на проїзд, на "поїсти", купити продуктів, парочку сувенірів, де-небудь погуляти трошки. Але так, щоб закуповуватися антикваріатом або якимись вінтажними речами ... на жаль. Ви не уявляєте, як я про це шкодую зараз! Ми спочатку підходили до ринку десь збоку, а взагалі з боку Карлсплац по суботах проходить блошиний ринок, до нього ми як раз в підсумку і вибрелі Тому що в той момент я вже займалася прикрасами і шукала всілякі намистинки. Я думала, що мене друзі за вуха не відтягнуть від цього ринку! Зрештою, я просто на силі волі сказала: "Хлопці, давайте підемо звідси, бо інакше я зараз займу у вас грошей і куплю тут абсолютно все". Так як там були ... я не знаю, як на мене, там можна знайти абсолютно все - від картин і стільців до іграшок і прикрас. Якісь тканини лежать, якісь ключі звалені в коробки ... це фантастика! На блошиний ринок йдіть обов'язково, там можна знайти те, що вам, можливо, потрібно. І ще кажуть, що там можна торгуватися, трошки збивати ціни. Ціни різного діапазону, але, в принципі, можна щось знайти за прийнятною.

Ми повернулися, купили продуктів і поїхали додому. Ми були дуже задоволені тим, що придбали.

Потім ми ще бували там в районі Різдва, пили глінтвейн і їли їжу, просто стоячи біля столиків. І їжа там теж дуже-дуже-дуже смачна, і, до речі, не дуже дорога.

мінус Нашмарктамінус Нашмаркта

Ринок досить-таки великий і за п'ять хвилин оглянути його не вийде. Їм потрібно неквапливо насолоджуватися години три. Ось тоді він перед вами розкривається, і ви розумієте, що знаходитеся в самому центрі Відня, ось вона - справжня, жива. Звичайно, Хофбург, Собор Святого Стефана та інші пам'ятки прекрасні, але - ось вона, життя, ось вона, атмосфера!

• Место свободно
CocoFOOD. Copyright © 2016. Все права сохранены. Полное или частичное копирование мадерилов и дизайна строго запрещено.
Администрация не несет ответственности за содержание материалов.